Onze artikelen
Een nieuw jaar, nieuwe kansen
Dit is het dan, het einde is in zicht…. Van dit jaar dan he, dus zo dramatisch is het ook weer niet 😉 Het einde van een jaar is - als puntje bij paaltje komt - eigenlijk niet zo heel spectaculair. Maar, het is wel een goed moment om terug te blikken op wat je met jouw...
Zorg voor een pakkende boodschap
Hoe schrijf je een marketingboodschap die klanten overtuigt? Een goede reclametekst schrijven is een vak apart, maar met een beetje hulp kom je zelf al een heel eind. In dit artikel delen we graag tips met je voor die pakkende reclametekst met een sterke...
Zet de klant centraal
Het voelt als een open deur om te zeggen dat je als bedrijf je klant centraal moet zetten. Toch is het gemakkelijker gezegd dan gedaan. Want wie is nu eigenlijk jouw klant? Durf jij met zekerheid te zeggen dat jij jouw klant kent? En dus centraal kunt zetten? De...
Verander eens van perspectief
Je bent al snel geneigd de dingen te doen zoals je altijd doet. Je te houden aan de vaste patronen. Dat is op zich niet erg. In ons vak is het bijvoorbeeld belangrijk dat je sommige dingen doet volgens een bepaalde manier. Denk maar eens aan het bewaken van een...